otevřené kurzy v praze

KONTAKT

kontaktní osoba: Lucie Masopustová 

e-mail.:masopustova(zavinac)portus.cz 

tel.:773920998

FACEBOOK - vzdělávání Portus

PODMÍNKY ÚČASTI NA OTEVŘENÝCH KURZECH

Přihlašte se na dva kurzy a získejte slevu 200kč

při přihlášení na dva kurzy v jednom roce získáváte celkovou slevu 200kč

- sleva se váže na vaše jméno účastníka

Práce s motivací klienta v sociálních službách
Nevíte jak z klientů „dostat“, co vlastně chtějí? Přemýšlíteo tom, jestli klient patří do vaší služby? Řešíte ve spolupráci„odpor“ klienta?
Více o kurzu
Práva a povinnosti v rámci poskytování sociální služby
Pro kvalitní poskytování služeb je nezbytné, aby zaměstnanci dobře znali práva uživatelů, a uměli tak správně řešit běžné každodenní situace.
Více o kurzu
Jak předcházet a pracovat s rizikem v sociálních službách
Neumíte zmapovat a analyzovat rizika hrozící jednotlivým uživatelům, navrhnout plán jejich řešení (rizikový plán) a vést odpovídající písemnou dokumentaci?
Více o kurzu
NOVINKA Stereotypní chování ke klientům sociálních služeb
Klienti sociálních služeb mají stejné potřeby jako my, chodí nakupovat, na poštu, k lékaři. Chová se k nim veřejnost, prodavač/ka, úředník/ice, lékař/ka stejně jako k nám?
Více o kurzu
NOVINKA Stereotypní chování - výhoda nebo riziko?
Proč se někteří naši klienti nechovají tak, jak bychom očekávali? Přistupujeme my, jako sociální pracovníci, k našim klientům vždy tak, jak by si přáli oni? A je spíše výhodou nebo to obnáší nějaká rizika ?
Více o kurzu
Profesionální pomáhání v kontextu sociálních služeb
Ptáte se, jak máte vlastně pomáhat, aby to fungovalo? Zaměříme se na posílení profesionálního jednání při práci s klienty.
Více o kurzu
Úvod do zdravotního postižení klientů v sociálních službách
Zažijte si na vlastní kůži, jaké omezení skýtá zrakové, sluchové nebo tělesné postižení. Chcete vědět, jaký vliv má postižení na psychické procesy samotného člověka a jeho rodinné příslušníky?
Více o kurzu
Kazuistický seminář: řešení obtížných situací při spolupráci s klientem
Dostáváte se s klienty do konfliktních situací, protože každý chcete něco jiného? Bude hledat konkrétní řešení příběhů vašich klientů.
Více o kurzu

Všechny kurzy můžeme školit ve vaší organizaci za výhodnějších cenových podmínek

Více informací o kurzech naleznete ZDE 

Více informací o lektorech naleznete ZDE